söndag 12 juli 2009

20090712: Siffror, del 2





Fler Fototrissar finns här!

12 kommentarer:

  1. Tre fina foton där de två sista var fyndiga lösningar. 50 är toppen!!

    SvaraRadera
  2. Fin siffertriss. Jag gillar din radio. Den ser så läckert gammaldags ut.

    SvaraRadera
  3. Bra tolkning! Den mittersta får mitt xtra + /Birgitta

    http://birgittasfoto.blogg.se

    SvaraRadera
  4. Dom var bra alla dina bilder.
    Gillar radion bäst hos dig.
    Ha det gott // Nettan

    http://nettanspyssel.blogg.se/index.html

    SvaraRadera
  5. Häftiga bilder.
    Den andra med 50 öringarna var bäst.
    Men ska dom bort eller inte?
    Ha det gott.
    Synne.

    SvaraRadera
  6. Gillar alla bilder, men den sista är roligast.

    SvaraRadera
  7. Siffror på olika sätt. Femtioöringarna var bra. Att du hade så många...

    SvaraRadera
  8. Toppenbilder av dig, men så har du ju en kamera som heter duga. Vilket jobb du gjort med alla 50-öringar.

    SvaraRadera
  9. lite sådant som jag tänkte på först, fast jag hade ju inte så många 50 öringar (hihi) Stereon ser lite 50-tals aktig ut. Kul triss :)

    SvaraRadera
  10. Vilken tjusig radio. DEN gillade jag.

    SvaraRadera
  11. Rolig tolkning, speciellt den sista bilden. Och visst är radion läcker

    SvaraRadera
  12. Underbar tolkning och du den där radion skulle jag gärna ha i min ägo!!!! Skithäftig=)

    SvaraRadera