måndag 24 augusti 2009

20090824: Veckans port - Igenom



Fler bilder finns på: Veckans Port!

4 kommentarer:

  1. Ett exempel på många fina portar i stan. Synd bara att man inte kommer in numera. Var inne längst ner på Drottningggatan i helgen, vilken port !
    Den här porten blir man glad av att gå ut igenom, åtminstone skulle jag bli det. Hedwig
    PS. Går ej att lägga in rätt ID hos dig - vill gärna ha alternativet Namn/URL också.

    SvaraRadera
  2. Vackra glasdekoratione. Genom dörrarnas vita glas och dekor kan jag se något på andra sidan. Men inte helt igenom, undrar vad det finns på andra sidan? /Amanda- Fotomix-Bloggsida

    http://fotomix.bloggsida.se/2009/08/veckans-port-22-igenom/

    SvaraRadera
  3. Vacker port med sina glasdekorationer. Men lite märkligt med två helt skilda glas, det färgade överst och det mer transparent underst.

    SvaraRadera
  4. Sköna glasdekorationer och jag skymtar en lång gång med snidade grindar. Jag blir också nyfiken när Kadermo skriver att man blir glad över att gå ut genom den, men ingenting om att gå in genom den?

    Jag är jättenyfiken på din vackra port.

    /Bildgatan - http://bildgatan.wordpress.com/2009/08/25/tiden-har-nastan/

    SvaraRadera