söndag 10 maj 2009

20090510: Fåglar





Fler Fototrissar finns här!

13 kommentarer:

  1. Den lilla finken blir ju min klara favorit:)

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga fågelbilder, rackarn i mitten var ju hur söt som helst! :)

    SvaraRadera
  3. Härliga fågelbilder du bjuder på. Den arga mesen i mitten får min röst ;-)

    SvaraRadera
  4. Bild nummer två blir min favorit! Så bra fångad!

    SvaraRadera
  5. Fin triss! Gullungen i mitten är ju bara för söt. Hoppas den fick lite mat också när den gapar så stort!

    SvaraRadera
  6. Fina bilder.
    Mittenbilden vinner för mig idag =)

    SvaraRadera
  7. Fin bild på de flygande måsarna och på den hungriga gråsparven, riktigt bra fotograferat. Den tredje fågeln tycker jag sämst om. /Amanda

    Amandas blogg är Fotomix med adress,

    http://fotomix.bloggsida.se/

    Kommenterar via Google som "trasig"

    SvaraRadera
  8. Vilken liten tyuufing du hittat, den måste ju bara gillas. Men Tuppens gamla vindflöjel skall vi inte glömma bort.

    SvaraRadera
  9. Fågeln i mitten är faktiskt ingen fink eller mer, utan en gråsparv, som tillhör släktet sparvfinkar (den är, trots sitt namn, alltså inte en sparv). Fina bilder hursomhelst!

    SvaraRadera
  10. mitten bilden var för härlig, snacka om ögonblicksbild

    SvaraRadera
  11. Härliga bilder på fåglar. Gillar den andra på sparven bäst. Undrar vad den säger....
    Den sista bilden är en del av Norrköpings historia, så det är en annan favorit.
    Ha det gott.
    Synne.

    SvaraRadera
  12. Bild nummer 2 är mästerlig, nice work!

    SvaraRadera
  13. Oj vad jag gillar den gapiga gråsparven!

    SvaraRadera