måndag 25 maj 2009

20090525: Spetsigt





Fler Fototrissar finns här!

8 kommentarer:

  1. OJ, den spikmattan verkar tuff. Lampan i bild 2 har du verkligen fotat snyggt och huset i 3.an tror jag att jag känner igen. Bra triss, favoriten är den strama 2.an /Lasse

    SvaraRadera
  2. Håller med Lasse i Våmma - mittbilden är snyggast idag. Jag hade bild 3 på G, men avstod.

    SvaraRadera
  3. Säger som de andra två. Bild två är snyggast. Skuggan är så skarp med.
    Kanonbild.
    Synne.

    SvaraRadera
  4. Morrn

    Lyktan tycker jag är fint "fångad".

    Ha de bra
    Hasse A

    SvaraRadera
  5. Lampan är ju suverän! Vilken skugga!! Men första bilden rycker tag i mej för det känns att den är spetsig.....Akta!

    SvaraRadera
  6. Den översta bilden är verkligen spetsig. Men jag tycker bäst om lyktan med den fina skuggan.

    SvaraRadera
  7. Jättefina bilder! Jag gillar spikarna. Jag tog själv en bild på en uppstickande spik (har gott om dem på ratade lister på altanen just nu) i min jakt på spetsiga saker men sedan valde jag andra bilder istället. Lyktan ser nästan overklig ut.

    SvaraRadera
  8. Snyggt! Gillar närbilden och det lite farliga i din första bild.

    SvaraRadera