söndag 7 juni 2009

20090607: Svart & Vitt





Fler Fototrissar finns här!

15 kommentarer:

  1. Fin tolkning och absolut dagens bästa. 3:e bilden.........suuupervitsigt! Me like :-)

    SvaraRadera
  2. Smart och genomtänkt tolkning. Snyggt

    SvaraRadera
  3. Det var en "finurlig" tolkning! Trean blir min favorit.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  4. Vilken kul tolkning, din sist bild är riktigt fyndig!

    SvaraRadera
  5. Håller med de andra, trean var en kul vinkling av temat! Den får bli min favorit.

    SvaraRadera
  6. Kul tankar och bra bilder på trissen, den sista var ju helt suverän, blir min favorit, tänk vad köksskåpen kan bjuda oss på;)

    Ha det så gott, hälsa Bia!

    annette

    SvaraRadera
  7. Bra gjort Sladden, jag skulle vilja komma på en så'n som trean någon gång. Eftersom jag inte riktigt gillar svartvit-konvertering så är det ju jättefyndigt.

    SvaraRadera
  8. Fyndigt och bra - inspirerande! Ettan symboliserar fotoutmaningen på ett sätt som blir svårt att överträffa. :-)

    SvaraRadera
  9. Den sista gillade jag verkligen, mycket fyndigt. :D

    SvaraRadera
  10. Pepparbilden är en favorit.
    Det är dessutom en god krydda.
    Ha det gott.
    Synne.

    SvaraRadera
  11. Den första är humoristisk med tanke på tema och utmaning. Sista är riktigt fyndig:)
    http://kaxibraxi.wordpress.com/

    SvaraRadera
  12. Kul tolkning på temat, sista bilden var ju fyndig!

    /Caroline

    SvaraRadera
  13. Kreativt tolkat! Det är så roligt att besöka bloggar med fantasifulla tolkningar :)

    SvaraRadera
  14. Kul med lite mer annorlunda tolkningar av temat! Fina bilder!

    SvaraRadera