söndag 21 juni 2009

20090621: Rutigt





Fler Fototrissar finns här!

11 kommentarer:

  1. Tesilen vinner! Gillar detaljbilder mer och mer, inser jag.

    http://alacs.blogg.se/2009/june/fototriss-rutigt-igen.html

    SvaraRadera
  2. Det är kul när ni hittar rutmönster på lite oväntade ställen och jag gillar din snygga tesilsbild!

    SvaraRadera
  3. Tesilen är superduperfin! Gillar den mest.

    SvaraRadera
  4. Instämmer i att tesilen är en kanonbild:)

    SvaraRadera
  5. Håller med dem tidigare med att tesilen var ett ess(!), men personligen gillar jag nog ljusbilden bäst. Mysig.

    Ha en trevlig sommar!

    SvaraRadera
  6. skuggspelet var ju läckert, men flugsmällan är ju lite semester.

    SvaraRadera
  7. Tesilen var ju helt perfekt. Snyggt.

    SvaraRadera
  8. Bild nummer ett, tesilen, blir min favorit. Sitter här och är lite frussen och blev nu sugen på att ta mig en härlig kopp te :)

    SvaraRadera
  9. Snygga bilder! Gillar närbilden av tesilen:)

    SvaraRadera
  10. snygga bilder och väldigt rutiga.. flugsmällan blir min favorit, väldigt bra att ha nu i sommartider.

    SvaraRadera
  11. Snygg triss du fått till av enkla och vardagliga motiv.

    SvaraRadera